En dat ook nog eens bij welke doelgroep? Samen is daarom gekeken naar de distributieketen. Het werd al snel duidelijk dat consumenten niet de eerste doelgroep zijn maar juist horeca-ondernemers. Daarop het Trend een productlancering bedacht via gespecialiseerde horeca-kanalen met als aanbod een proefpakket en POS-materiaal ter ondersteuning.
Cut the Cake mikt met haar taarten op een jonge doelgroep. Uit onderzoek blijkt dat American-style taarten goed vallen bij deze doelgroep. Bekijk het verhaal op www.cutthecake.nl
In de zoektocht naar het beste kanaal voor Cut the Cak om zoveel mogelijk bereik te genereren onder de juiste doelgroep is Trend uitgekomen bij Misset Horeca. Via dit platform is op verschillende manieren (advertorial, online nieuwsbrief en online banner) de doelgroep benaderd en uitgenodigt om via de landingspagina een gratis samplebox te bestellen.
Lees artikel
Bekijk website
Zeker in de foodsector is smaak en hoe iets eruit ziet bepalend. Om horeca-ondernemers de nieuwe taarten te laten ervaren is daarom een proefpakket samengesteld. Gratis aan te vragen via een landingspagina.
Als Horeca-ondernemers uiteindelijk Cut the Cak hebben opgenomen in het assortiment is het taak om binnen de restaurants of lunchrooms aandacht te vragen voor het product. Daarom heeft Trend creatieve POS materialen bedacht als tafelbanners en posters. Uiteraard passend binnen de uitstraling van het merk en met een creatieve twist.
Concepting
Copywriting
Direct marketing
Email marketing
Social media
Website
Landingspagina
Beurzen en events
Nieuwsbrief
SEO
Mijnsheerenland
Raadhuislaan 6
3271 BT Mijnsheerenland
Rotterdam
Lichtenauerlaan 114-120
3062 ME Rotterdam