Bij Trend beginnen we altijd met een diepe duik in het DNA van een merk. We wilden echt begrijpen waar Fixzed voor staat, wat hen drijft en wie hun doelgroep is. Met die inzichten begonnen we te spelen met kleuren, vormen en concepten - en man, wat kwam daar een energie uit!
Ons creatieve proces begon met een analyse van het bedrijf, doelstellingen en publiek. We wilden een huisstijl ontwikkelen die niet alleen visueel aantrekkelijk was, maar ook de kernwaarden en unieke kenmerken van Fixzed zou belichamen.
Bij Trend geloven we in het vertellen van verhalen door middel van design. Voordat we zelfs maar begonnen met schetsen, gingen we diep in de kern van Fixzed. We wilden niet simpelweg een logo ontwerpen; we wilden een symbool creëren dat hun missie, passie en unieke karakter volledig omvatte.
Van het ontwerpen van het logo tot het uitwerken van kleurenpaletten en typografie, geen detail werd over het hoofd gezien. Maar we stopten niet bij het digitale - oh nee. We brachten die visie tot leven op visitekaartjes die knalden, op drukwerk dat een verhaal vertelde en op een website die niet alleen informeert, maar ook inspireert.
Elk element, elk ontwerp, was doordrenkt met de sfeer van Fixzed. Het was als het creëren van een kunstwerk, maar dan één dat niet alleen mooi was om naar te kijken, maar ook een boodschap overbracht.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim.
Jan van Dam Technishow
Concepting
Copywriting
Direct marketing
Email marketing
Social media
Website
Landingspagina
Beurzen en events
Nieuwsbrief
SEO
Mijnsheerenland
Raadhuislaan 6
3271 BT Mijnsheerenland
Rotterdam
Lichtenauerlaan 114-120
3062 ME Rotterdam