de vraag

De kracht van promotionele producten en relatiegeschenken.

Hoeveel producten heb jij in huis liggen waarop de logo’s van bedrijven pronken? Heb je wel eens meegedaan aan een spaaractie van een supermarkt of specifiek merk? In deze branche is Premium Square Europe een erkende internationale leverancier van hoogwaardige, unieke, creatieve en bruikbare geschenken en premiums. Daarbij wordt een deel van het assortiment ook verkocht via offline- en online-retailkanalen. Met een groot dealernetwerk binnen Europa is het elk jaar een uitdaging om de nieuwe producten en bestsellers onder de aandacht te krijgen van de dealers maar ook eindklanten. Hoe blijf je beide doelgroepen inspireren? Dit hebben we onder andere gedaan door de creatie van het 'Look' inspiratieboek.

uitdaging

Design & vormgeving

Design en vormgeving dat elkaar versterkt. Een stijl bepalen die zowel past bij de indentiteit van Premium Square en de vormgeving die werkt voor een productbrochure. Een ontwerp dat creativiteit uitstraalt en mensen inspiratie biedt.

plan van aanpak

Focus op core-business

Bij Premium Square weten de mensen heel duidelijk wat hun toegevoegde waarde is. Namelijk in het ontwikkelen van producten en het ondersteunen van het uitgebreide dealernetwerk in creatieve concepten. Daarbij zocht het bedrijf een partner die niet alleen grafisch kan ondersteunen maar ook kan sparren op o.a. het gebied van branding, klantsegmentatie en concepting. 

 De keuze is uiteindelijk gevallen op Trend. Naast periodieke strategische- en brainstormsessies worden er wekelijks digitale nieuwsbrieven verstuurd naar circa 9.000 distributeurs, is de uitstraling op beurzen compleet aangepast en is de Look! 2023 catalogus vormgegeven met veel enthousiaste reacties van de ontvangers. 

Drukwerk

Opgemaakt in vier talen en fysiek gedrukt! Voor de catalogus is gekozen voor een A4 staand formaat waarbij de omslag en het binnenwerk in papiersoort afwijkt. Bekijk het digitale resultaat op www.premium-square.com

 

quote

Sparringspartner

“Ondanks dat wij internationaal opereren hebben wij de wens om onze organisatie zo klein en schaalbaar mogelijk te houden. Dat dwingt tot keuzes in wat wij zelf doen en waar we strategische partners voor inhaken. Trend ontzorgt ons op het gebied van marketing en communicatie-activiteiten en is daarnaast een kritische maar waardevolle sparringpartner gebleken tijdens diverse strategische keuzes die we de afgelopen jaren hebben gemaakt.”

Arthur Strijbos - CEO Premium Square Europe

102

Pagina's

Vol mooie producten die Premium Square aanbiedt.

4

talen

Internationaal, dus in meerdere talen opgemaakt. 

3

weken

Van ontwerp tot daadwerkelijk fysiek model.

Resultaat

Wat een klant!

“Bij sommige cliënten worden wij ingezet om grafisch vorm te geven wat een organisatie in gedachte heeft. Dat doen wij graag maar nog liever werken we samen vanuit een plan waarin we de doelgroep, boodschap en uiteindelijk de vorm bepalen. Onze ervaring leert dat wij op die manier het meeste waarde toevoegen en ook nog eens zo efficiënt mogelijk kunnen werken. De samenwerking met Premium Square Europe is echt gebaseerd op een strategisch partnerschap. Een die voor beide partijen op deze manier de grootste meerwaarde biedt.”

Martijn Verwaal - Trend Marketing & Communicatie

RM Netherlands

volgende project

RM Netherlands