Cover web

de vraag

Thuis in huisstijlen

Xustain is wereldwijd actief op het gebied van handelsrisicobeheer en logistieke toelevering van groene grondstoffen. Zij hebben daarbij een focus op het leveren van aangepaste oplossingen voor een breed scala aan producten. Hun specialisme is het leveren van klantspecifieke getorrificeerde biomassa.

In de verdere professionalisering van het bedrijf is Trend gevraagd om een nieuw huisstijl te ontwikkelen en door te vertalen in onder andere een nieuwe website, brochure en overige online kanalen.

Het concept

Positionering

Het creëren van een huisstijl vraagt kennis en creativiteit. Samen met onze klant, Xustain, hebben wij gekeken naar de wensen en behoeftes omtrent de huisstijl. Van kleursamenstellingen tot het materiaal van het visitekaartje.

Van een pakkende homepage, tot een gestructureerd pagina overzicht met bijpassende afbeeldingen en iconen. We got you covered.

opvallen

Kenmerkend

Briefpapier, visitekaartjes en ander drukwerk. Hoe fijn is het voor de klant om direct te herkennen van wie de post of het bericht afkomstig is. Wij hebben hier de huisstijl en het logo subtiel in weten te verwerken. 

Beelden carrousel 2

volgende project

Cut the Cake