
Mailing Kiremko steampeeler
Betreft: mailing steampeeler
Opdrachtgever: Kiremko
Website: kiremko.com
Drie unieke selling points onder de aandacht brengen voor een belangrijk nieuw te introduceren apparaat als de Strata Invicta, was een mooie uitdaging.

Dromen
Denken
Doen
Betreft: Concept H&P
Opdrachtgever: Hermans & Partners
Website: henp.nl
H&P was opzoek naar een nieuwe pay-off en een nieuwe concept. Wij zijn gaan vragen en vragen. Wat gesprekken en voorbeelden verder ontstond: dromen, denken, doen. Een concept waar H&P zich in kan vinden, achter staat en graag wilt uitstralen.
In 4 stappen een steengoed concept
Een goed concept is simpel, eenvoudig, past bij al je communicatieboodschappen en is de kern van je communicatie. Nike heeft ‘Just do it’. Super eenvoudig, maar o zo lastig.
1. Bel of mail
Bel of mail ons voor een vrijblijvende kennismaking. We kunnen in een eerste gesprek al veel ophelderen en uiteenzetten.
2. Brainstormen
Als we weten wat je wil vertellen, verkopen of kenbaar wil maken, gaan we nadenken over een spraakmakend concept. We brainstormen wat af.
3. Presentatie
De beste ideeën presenteren we aan je. Eigenlijk altijd meer dan 1 idee. Samen bepalen we welke het beste aanvoelt en past. Meestal is die keuze snel gemaakt.
4. Aan de slag
Vanuit het plan stellen we een budget op en bepalen we de rolverdeling. We kunnen je dromen waar gaan maken.
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Kom een keer vrijblijvend langs voor een kopje koffie of thee en ontdek wie we zijn en hoe we werken.