onderdeel van
5559 Logo PerformanceCollective
Shutterstock 428964496

Strategie

Communicatieplan

Je hebt een geweldig bedrijf met fantastische producten of diensten, maar hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten hiervan op de hoogte zijn? Hoe bereik je jouw doelgroep en overtuig je ze om bij jou te kopen in plaats van bij de concurrentie? Het antwoord is simpel: met een goed doordacht communicatieplan.

interne en externefactoren die
invloed hebben op je bedrijf

Inventarisatie

We beginnen altijd met een vrijblijvend kennismakingsgesprek waarin we jouw bedrijf beter leren kennen. We willen weten wat jouw missie en waarden zijn, wie je doelgroep is en welke marketingkanalen tot nu toe geprobeerd zijn. Op basis hiervan kunnen we aan de slag met ons onderzoek.

Vervolgens analyseren we zowel interne als externe factoren die invloed hebben op je bedrijf en branche. Hierbij kun je denken aan demografische gegevens van potentiële klanten, trends in de markt, een concurrentie-analyse en SWOT-analyse.

resultaatgedreven

Een concrete strategie

Op basis van deze analyses maken wij een gefundeerd communicatieplan waarin we specifiek benoemen welke doelen je kunt behalen en hoe we deze stap voor stap gaan aanpakken. Dit is dus geen vaag ‘plan van aanpak’, maar een concrete strategie die tot in detail beschrijft wat er precies moet gebeuren.

Onze jarenlange ervaring en expertise stellen ons in staat om strategieën te ontwerpen die ervoor zorgen dat jouw boodschap aankomt bij de juiste mensen, via de juiste kanalen, op het juiste moment.

Cases

Reedijk

Grafisch vormgeving  •  DTP-opmaak  •  Brochure  •  DM

Beelden carrousel 2

Cut the Cake

Merkstratgie  •  Doelgroepsegmentatie  •  B2B marketing  •  Adverteren  •  Direct marketing  •  Landingspagina

aan de slag

Weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

Stel direct jouw vraag via het onderstaande formulier