Duifhuizen

Hiep, hiep, hoera!

Duifhuizen Tassen & Koffers vierde haar 65ste verjaardag. Twee weken groot feest. We bedachten 12 acties in de winkel en online. Want wie jarig is trakteert. Alle acties waren gericht op meer traffic in de winkels. Door slim plannen samen met de marketeers van Duifhuizen hebben we de doelgroepen meerdere keren naar de winkel kunnen halen. De actie werd aangekondigd door 865.000 folders rondom de winkels te verspreiden.

On- en offline

Buiten de huis-aan-huisfolder werd de actie online ondersteund op meerdere manieren. Regionaal werd er een paginagrote advertentie geplaatst in de huis-aan-huisbladen en adverteerden we online o.a. bij Facebook. Naast een slimme online advertentiecampagne hebben we ook geo tracking toegepast. Winkelend publiek kreeg een pop-up vanuit Facebook te zien zodra ze in de buurt van één van de 25 winkels van Duifhuizen kwamen. Wie wil er niet met extra voordeel kopen…

Winkelaankleding

Om aan het winkelend publiek te laten zien dat het feest was bij Duifhuizen Tassen & Koffers hebben we alle winkels aangekleed met feestelijke etalagematerialen en point of sale materiaal. Daarnaast hingen alle winkels vol met feestelijke gouden ballonnen gevuld met een extra kortingsbon. Elke klant mocht er eentje kapot prikken en maakte zo kans op een extra korting tussen de 10% en 65%.

JIJ DROOMT WIJ MAKEN