onderdeel van
5559 Logo PerformanceCollective
Cut the Cake

Amerikaanse taarten voor de Nederlandse Horeca.

CTC 2023 sfeer0097

Hoe krijgen we onze taarten onder de aandacht? En dat ook nog eens bij welke doelgroep? Samen is daarom gekeken naar de distributieketen. Het werd al snel duidelijk dat consumenten niet de eerste doelgroep zijn maar juist horeca-ondernemers. Daarop het Trend een productlancering bedacht via gespecialiseerde horeca-kanalen met als aanbod een proefpakket en POS-materiaal ter ondersteuning.

Services

Brochure | Website | Promotie materiaal

P1
Het concept

Cut the Cake mikt met haar taarten op een jonge doelgroep. Uit onderzoek blijkt dat American-style taarten goed vallen bij deze doelgroep. Bekijk het verhaal op www.cutthecake.nl

Bochure1
Samenwerking Misset Horeca

In de zoektocht naar het beste kanaal voor Cut the Cake om zoveel mogelijk bereik te genereren onder de juiste doelgroep is Trend uitgekomen bij Misset Horeca. Via dit platform is op verschillende manieren (advertorial, online nieuwsbrief en online banner) de doelgroep benaderd en uitgenodigt om via de landingspagina een gratis samplebox te bestellen.

Lees artikel

A5
Zien en proeven is geloven!

Zeker in de foodsector is smaak en hoe iets eruit ziet bepalend. Om horeca-ondernemers de nieuwe taarten te laten ervaren is daarom een proefpakket samengesteld. Gratis aan te vragen via een landingspagina.

Als Horeca-ondernemers uiteindelijk Cut the Cak hebben opgenomen in het assortiment is het taak om binnen de restaurants of lunchrooms aandacht te vragen voor het product. Daarom heeft Trend creatieve POS materialen bedacht als tafelbanners en posters. Uiteraard passend binnen de uitstraling van het merk en met een creatieve twist.

Envelop03
P3
Artboard 4 copy 7@2x 100

La Reine

Campagne | Website

Xustain kaartjes1

Xustain

Website | Huisstijl | Logo