
WeSecureIT
Huisstijl
Giverbo, een gevestigde naam in de weg- en waterbouw, viert dit jaar zijn 60-jarig bestaan. Een mijlpaal die gevierd mag worden met een frisse nieuwe uitstraling. Het resultaat? Een nieuw logo dat verleden en toekomst verbindt en een opvallende beursstand waarmee Giverbo schitterde op InfraTech 2025.
Logo, beursstand
Giverbo’s nieuwe logo is meer dan alleen een visuele update; het is een symbool van 60 jaar vakmanschap en vooruitgang. Ons creatieve team ontwikkelde een ontwerp dat de rijke historie van Giverbo eert, terwijl het tegelijkertijd een frisse, moderne uitstraling creëert. Een sprekende kleur en een sterk beeldmerk brengen het merk tot leven en positioneren Giverbo als een toekomstbestendige speler in de weg- en waterbouwsector.
Giverbo’s 60-jarig jubileum kwam volledig tot zijn recht op InfraTech 2025, hét evenement voor professionals in de infrastructuursector. Voor deze gelegenheid ontwierpen en realiseerden wij een opvallende en functionele beursstand waarin veel aandacht werd besteed aan het uitnodigen tot interactie. De stand ademt innovatie en sluit perfect aan bij het vernieuwde merkbeeld. Met verschillende interactieve elementen zoals QR-codes, barretjes om samen in gesprek te gaan en tastbare producten werden bezoekers actief uitgenodigd om kennis te maken met Giverbo’s producten en projecten.
Het resultaat? Een succesvolle presentatie waarin Giverbo hun expertise en nieuwe uitstraling kon tonen aan een breed publiek van professionals.
Huisstijl
Website | Huisstijl | Logo
Concepting
Copywriting
Direct marketing
Email marketing
Social media
Website
Landingspagina
Beurzen en events
Nieuwsbrief
SEO
Mijnsheerenland
Raadhuislaan 6
3271 BT Mijnsheerenland
Rotterdam
Lichtenauerlaan 114-120
3062 ME Rotterdam