WeSecureIT
Huisstijl
Al 4 generaties is Jan van Dam toonaangevend in transport. Begonnen met handkarren en een trekschuit en nu misschien wel de grootste en meest geavanceerde machinetransporteur van Europa.
Voor de Technishow in Jaarbeurs Utrecht heeft Jan van Dam Machine Transport zich ingezet voor de opbouw van al haar klanten. Een project dat niet alleen goede planning en voorbereiding vereist, maar ook de inzet van de juiste mensen en materialen.
Merkstrategie | DM actie | Beurswand | Website
Naast de voorbereiding voor haar klanten, wilde Jan van Dam ook zelf aanwezig zijn op de beurs. Een beurs regelen van A tot Z: daar draaien wij onze hand niet voor om! Van ontwerp, opbouw en uitvoering. Een beursstand dat kennis en energie uitstraalt.
Trend heeft diverse communicatiemiddel verzorgd. Van een nieuwsbrief, waarbij we de doelgroep informeren ofwel warm maken. Tot een flyer die direct doorlinkt naar de landingspagina.
Stop and stare: dat is wat je wilt! Nieuwe klanten ontmoeten, huidige klanten spreken en een goede indruk achterlaten bij de bezoekers van de beurs. Door middel van het creeren van het juiste promotiemateriaal bereik je je doelgroep en kan je een krachtige boodschap achterlaten. Trend heeft hier een bijdrage aan mogen leveren.
Op de landingspagina wordt het gehele verhaal van de visie 'We Cover It All' verder uitgelegd. Middels een call to action kan de brochure opgevraagd worden, zo kan er gemeten worden of en hoeveel interesse er is. Ook kunnen we zien hoe de bezoeker op de landingspagina terecht is gekomen. Oftewel, meten is weten!
Huisstijl
Brochure | Website | Promotie materiaal
Concepting
Copywriting
Direct marketing
Email marketing
Social media
Website
Landingspagina
Beurzen en events
Nieuwsbrief
SEO
Mijnsheerenland
Raadhuislaan 6
3271 BT Mijnsheerenland
Rotterdam
Lichtenauerlaan 114-120
3062 ME Rotterdam