Wanneer je producten van composiet maakt, dan is de brandbaarheid van je materiaal een struikelblok. Het dak van het Stedelijk Museum Amsterdam en een composiet luifel voor het hoofdkantoor van de Lage Landen kan nog, maar gevels wordt ingewikkeld. Daarom is men erg blij met Duplicor®, een in huis uitgevonden composiet dat aan de strengste eisen voldoet. Wij bedachten, ontwikkelden en maakten de mailing die binnen bouwend Nederland rondging als een lopend vuurtje.
Om een geweldig product als Duplicor® te promoten in de bouwwereld, red je het niet alleen met een mailing. Daarom ontwikkelden we een brochure waardoor de specialisten uit de bouw, als ze hem gelezen hebben, zich afvragen waarom ze nog niet met Duplicor® werken.
Zonder naam zijn we nergens, en dat was ook voor Duplicor® zo. Toen we de vraag vanuit Holland Composites ontvingen, zijn we met het team gaan brainstormen. Welke naam past bij het bouwmateriaal, het product? Wat gesprekken en ontwerpen verder, ontstond Duplicor®.
“Nooit kunnen vermoeden wat er allemaal achter het bedenken van de perfecte merknaam schuilgaat. Trend nam ons mee en verbaasde wederom. Wat is het toch leuk samenwerken met een partij die zich inleeft en snapt wat je over wil brengen aan jouw doelgroep. Duplicor® staat op de kaart.”
- Sven Erik Janssen, Directeur Holland Composites -
Of wil je weten wat wij voor jou zouden kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Raadhuislaan 6
3271 BT Mijnsheerenland
Lichtenauerlaan 102-120
3062 ME Rotterdam